我要飛咯!我要飛咯!



我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!
我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!
     我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!
我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!
     我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!
我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!
     我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!

嚛!我心裡超級按耐不住的喜悅....
我要飛咯!我要飛咯!
我要飛到他的身邊咯!
這半年我們各自忙碌的工作,儘量忘記現實打壓的痛苦。雖然我們常常會互相嘲笑,原來彼此都這麼脆弱。但其實,心裡的思念真不是滋味。不過....都過去啦!

我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!我要飛咯!
我要飛咯!

留言

熱門文章